I am sad...

Efter två dagars sjukhet har man
missat mycket! Jag fick hem en
franska läxa och min novell
som jag skrivit för skolans
novelltävling. Jag ska rätta novellen.
Men ja, det var kul att komma idag
och ha något att göra. Rösten gör
dock ont så jag vet inte
hur jag kommer prata franska
imorgon... Kanske kommer jag inte alls.
Ingen saknade ju mig när jag var sjuk  förrut :(
alltså ingen ringde och hörde hur jag mår/
mådde och det är synd, för när någon av
mina nära vänner är sjuka så ringer jag dem alltid
för att se hur de mår och kanske pigga upp dem
på ett Milda sätt. När ingen gör det tillbaka känns
det meningslöst att bry sig...
.
.
Igår ringde jag M.... för att prata lite med
henne, och hon typ sa att hon saknade mig
och att hon ville att jag skulle komma till
skolan idag. Sen när jag kom var hon
inte alls så glad och hängde bara
med V...... och kompani
ist för att vara med mig
och J.... ,som hon sa att hon skulle göra.
Och jag gav henne flera
tillfällen att vara med oss och så
men ja, hon väljer dem ist.
Inget man kan göra åt saken.
.
.
Oj, nu blev det mycket text...
Behövde skriva av mig lite.
Vet inte mer vad jag ska
skriva om. Har ont i halsen
och är deprimerad...
Hoppas att ni har haft en
bättre dag en jag.

M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0