Tillbaka-igen :-D

Det var ju otroligt längesen jag kunde blogga. Har haft supermkt på g. Det har varit en otroligt härlig sommar och i övermorgon börjar skolan. Tills dess ska jag bara ha så kul som möjligt och jag hoppas att ni oxå ska njuta av dem sista sommarlovsdagarna. Den här sommaren har jag hängt mkt med vänner, men tyvärr inte så mkt med tjejerna från klassen :( saknar dem.. Så det är iaf en bra sak med att börja skolan igen, man träffar alla sina vänner som man har där. Aja, nu måste jag tyvärr gå, ska till en läkare...
Ska ta tåget till stan själv. "Superkul" att sitta på tåget i minst 20 min. Som tur är har jag med mig en bok :)))

Ha det så superbra..
Skriver mer sen,
M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0