Varit på Djurmagazinet...

Tjena!
Har nyss kommit hem från Djurmagazinet
i Farsta. Seira fick följa med :=)
Först åkte vi tåg till farsta strand,
sen tog vi tunnelbanan till Farsta centrum.
När vi väl var på Djurmagazinet så köpte jag
ett ben och clean teath set. Seira fick gå
och nosa på alla ben och välja vilket hon skulle ha,
och det tyckte hon var superkul :=)


Seira innnan hon blev klippt-
av mig!
Det blev jätte-
fint
.
.
Imorgon är det ju skola igen, men jag ska
till Mimmi för att baka till franskan som är dagen efter.
Hoppas att Julia vill följa med. Då
kan vi alla skapa roliga minnen! Hahahah,
det dem inte vet är att jag ska ta med mig någonting
(har inte bestämt mig än)
och så ska vi ha matkrig :=)
Skämtade bara, med det skulle vara
roligt!

M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0