Sommarjobbat...

Hejsan svejsan!
Har inte skrivit på ett tag men det är för att jag sommarjobbat
med min kompis Maria, men vi har fortfarande dagar
kvar på sommarjobbet. Men vi ska typ "ta ledigt" till på måndag.
Men jag hinner inte blogga då heller...
Imorgon ska jag vara med Maria (igen :)) och åka
till Gröna Lund. Ska bli jättekul :=)
Sen ska en av mina bästisar Sandra,
sova över hos mig :)
Och det ska bli ännu roligare :=)
She is amezing, finns inte många så omtänksamma,
djurkära och bara fantastiska människor som förstår mig
med bara en blick, utan att jag ens behöver säga något...
Sandra, tack för att du finns :)
Måste gå nu,
fotbollen
börjar
:)
 
 
 
Lite gammla sommarbilder är väl
alltid toppen??
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0