Min ovanliga dag..

Sitter i soffan..
Oc försöker lära mig hur den
nya blogg.se fungerar..
Fattar typ inge..
Men nu vet jag hur man gör inlägg iaf.
Min dag:.
Idag så vaknade jag av att det ringde..
Jag gick upp och svarade.. Det var mamma..
M -vad gör du?
J -vaknade precis..
M -kom ner till hagarna nu..
Det har kommit ett lamm..
J -vaa? okej.. hejdå!
Och så sprang jag ner till hagarna och såg ett svart
litet lamm liigga i gräset..
Sååå söt..!
Så har varit där mycket av dagen..
Vi stod där nästan en timme och försökte få det
att dia.. Det gick sådär för tackan (mamman) vägrade
att stå stilla.. Så mamma höll i tackan
och jag i lammet.. ska fixa lite bilder till nästa
inlägg nu! 


Kommentarer
Michelle Bogar

Hej sötnosar! Jag är med och designar en väska i Nelly's grymma tävling och skulle bli så himla glad ifall ni kanske skulle vilja rösta på min? Ifall ni också är med och tävlar kan ni skicka länk till era bidrag så röstar jag även på era. Puss! LÄNK TILL MITT BIDRAG: http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2253

2012-06-20 @ 18:42:31
URL: http://michellebogar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0