Halloj!!!

Hejsan!
Vad bra att Julia har hållit er uppdaterade.
Älskar hennes alla  photoshake_
AMEZING!!!!
Som Julia nämn förut så har jag, Julia, Jonna
och Seira varit på långpromenad. Tanken var att vi skulle promenra
till farsta och gå till Djurmagazinet (IGEN)! Men sen
började det åska, regna och aa, typ sånt.
Så vi blev JÄTTEblöta...
Orkar inte gå in på detaljer...
.
.
Just nu lyssnar på Justin Bieber...
Trodde aldrig det för jag gillade inte han förut.
Idag hade vi klassens dag och kollade på
NEVER SAY NEVER med Justin.
Och sen spelade vi brännboll och mitt och Julias lag vann.
.
.
Imorgon är det skolavslutning så måste göra något
galet kul som jag annars inte gör -
om ni har några tips så är det bara
att kommentera :=)
Helt galet att jag och Julia kommer att
börja i 7:an!

Jonna och Seira på några av våra prommisar:


M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0