God morgon!

Hej!
Har inte haft lust att blogga, men nu vill jag det igen.
Sorry att det var/är lite dålig uppdatering (ibland).
I klassen har vi tränat på retorik (konsten att tala)
och man fick välja vad talet skulle handla om.
Jag valde att argumentera om djurförsök
och det gick jättebra. När jag pratade satt tillochmed
Moltas och Mathias tysta och lyssnade och när jag var klar
fick jag jättemycket aploder. Sen var det väldigt många
som sa att talet var superbra. Marie (min lärare)
sa super som alla andra :)
.
.
Ja det var det som jag har haft för mig...
Vad har ni gjort?


Seiras fina lilla fläta,
som jag har visat förrut men e'
nöjd med den :)

M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0