Sorry...

Hejsan allihopa!
Det har varit ett tag nu, eller hur??
Det är så att jag är i Litauen och hittar
på massa kul, solar, badar och spenderar lite
kvalitstid med släkten :)
Här i Litauen är en vanlig dagstempratur ungefär
33 grader celsius i skuggan...
Vaaaaaaarmt........
Men solbränd som 17 :)
Längtar till alla mina kompisar
vet inte varför, men saknar alla klasskompistjejer
extra mycke. Nu fattar jag vilka superkompisar ni e' :)
Aaaaa, det var det för den här gången.
Skriver så ofta jag kan men det är svårt att hitta
internet på alla ställen jag är. Men jag försöker.
Och ge inte upp på bloggen..

PS:
Julia har typ slutat på bloggen,
hon har ju inte skrivít på länge...

Ha det super!!
M


Kommentarer
Vendelaaa

Saknar dej med! Vad tråkigt att Julia har slutat blogga :(

2012-07-11 @ 11:49:16
URL: http://respekt.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0