Min dag..

-
Så här glad blir mina djur när jag kommer hem xD
Jonna och sen Mysan :)
Idag var jag i skolan :)
Dagen gick väldigt snabb :)
09.00: pass 1 då presenterdaes allas "karaktärer"
10.15: Rast
10.30: Pass 2 Kommer inte ihåg...
11.30 Lunch
12.30: Pass 3 vi blev indelade i grupper och gjorde någon serie...
13.30: slutade vi :D
-
Imorgon ska vi prata om betyg, löner
och jobb :) Ska bli riktigt kul (hoppas jag)
Milda eftersom du och jag kommunicerar via bloggen så
om du har frågor eller så så ring :) Så förklara jag :)
Hoppas du mår bättre så du kan komma imorgon :)



Kommentarer
Johanna [foto]

svar: Nej, jag hittar aldrig någon! Jag har en Canon EOS 450D :D

2012-05-30 @ 18:30:41
URL: http://johannafyra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0