Vad jag har gjort idag...

Jag har bara varit hemma och njutit och kännt
att jag har all tid i världen. En mycket härlig känsla :)
Jag spelade lite sims 3 och gosade med Seira och
kollade på Keeping up with the kardashians...
Sen så märkte jag Julias medelande här på bloggen
och ringde henne. Tyvärr lite för sent,
så vi hann inte göra något :(
Sen bestämde jag att jag skulle ta en
långpromenad med Seira och vi skulle
gå från Persbergsbacken till Djurmagazinet som
ligger i Farsta. Jag vill gärna gå på
en långprommis någon annan stans nu för
jag har tröttnat oerhört mycket på Farsta.
.
.
Hade tänkt att vara med min bästbästis snart,
förmodligen när min syster yster åker till
Italien. Då kommer jag vara forever
alone... Om inte Sandra sover över hos
mig. Eller så vill jag åka till Grönan med en
tjej som heter Mariam (jag kallar henne Maria).
Vi har planerat att åka till Grönan länge så
nu kanske det blir av.
Men det perfekta vorde ju om
jag hann med båda.
.
.
Ett medelande till Julia:
Jag vet att Therese ska med till Enköping
men blogga också! Jobbigt
att göra allt själv...
Sprid gärna också vår blogg
lite mera, jag gör
det så vi får hoppas
att vi kommer få
några fler
läsare


Tänkte att inlägg är ju tråkiga utan
bilder...
Min söta lilla hund (oklippt där)
vill synas bland blommorna...

M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0