Hejsan!

Hejsan allihopa!
Det var ett tag sen jag kunde blogga :=(
Har haft mycket på g, men ska börja igen :=)
.
.
Idag har jag varit med Julia, Jonna och Seira...
Det var superroligt :=) Vi gick och tittade på lammet
och hälsade på fåren...
Sen så fick Seira och Jonna spel och
busade. Inte så många detaljer, men strunt samma.
Är jättetrött!!
.
.
Vad tycker ni om nya blogg.se?
Jag tycker att det är svårt att lära sig...
Kanske blir det lättare med tiden?
.
.
Svar till kommentar:
Vi respekterar era åsikter till bloggen,
men Emma, man behöver inte kalla
någon blogg för oproffsig...
Det är taskigt för vi jobbar dag in och dag ut
för att ni ska ha något att läsa och för
att det är kul med blogg.
Och dessutom har jag inte fb och det är
inte något alls fel med att inte ha det.
Så om ni vill säga något som ni vill
att vi ska förbättra, skriv det,
men ta med något positivt också,
det är mer... snällt.
Tack på förhand,
M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0