Hundkurs snart...

Halloj alla glada!
Idag har jag och Julia varit på
tekniska museet med klassen. Vi skulle kolla
på 100 innovationer eller vad det nu heter :)
Det var ganska roligt. Det som var dåligt var att vi
bara hade en halvtimme på oss att äta,
och ingen hinner väl äta så snabbt och
samtidigt umgås?
.
.
Ska på hundkurs snart, ungefär om en
halvtimme. Det är då den näst sista
gången :(  jättesynd då det
var väldigt roligt och så hade man
turen att få en bra kursledare.
.
.
För att variera lite har jag tänkt
att jag skulle skriva lite om
mode ibland. Vet att många
gillar det :)
Jag har också tänkt att skriva lite om
böcker jag läser som jag rekomenderar
till andra och lite mer om andra
djur och inte bara hundar.
Hur väl det kommer gå vet jag inte.
Hund är mitt favoritdjur :=)
Vilket är erat?
.
.
Inläggets bild:



till alla som pluggar
franska och älskar
modets centrum,
PARIS!

M


Kommentarer
Kimberly

sv: Shortsen kommer ifrån Gina Tricot. :)

2012-05-23 @ 18:19:12
URL: http://bykimberly.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0