Goder morgon!

Fick typ nyss reda på att
Milda är sjuk.. Som mig dåra...
Men då kanske det blir extra mycket uppdateringar ;D
Men jag ska nog gå imorgon till skolan.
För det är ju Temavecka och det får man inte missa :)
Och jag hoppas att Milda kommer imorgon
annars så vet jag inte... Men vi kommer typ vara indelade
i gruppern (-.-) som lärarna har valt (-.-) Hatar när dom gör det.
Och så är det inte bara från min klass från min paralell klass.
Och en annan klass-.-
Och det blir nästan aldrig med dom man vill...
Hihihi.. Nu ska jag sluta med det negativa och börja med det positiva :D
Idag (eftersom jag mår bättre)(och det är bra väder)
Så kommer jag kunna vara ute och klippa klart Jonnas klor..
Och träna lite och fota lite :)
J


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0