Eurovision songkontest!

Hej!
Stavas det Eurovision songkontest?
Hahahahahah, vad pinsamt om det inte gör det...
Jaaa, tänkte skriva ett snabbt inlägg
om Loreens framträdande.
För er som bor i en grotta
(hahahah, skämta bara) så vann hon!
Vilket var jättebra! Nästa år kommer ju
eurovision hållas i Sverige. Förhoppningsvis
i STHLM för jag vill gå på finalen :)
Jag hejade på två bidrag till.
Cypern och Ryssland.
Igentligen brukar jag inte heja på
dem där länderna men nu blev det så.
Men självklart hejade jag mest
på Sverige :=)

´

En av sommarens bästa hits! Skitbra! Lo-lo-love it!




Inte så bra låt men söta gummor. Särskilt den kortaste:)

Sverige lägger jag inte upp för alla vet ju att Loreen äger :)
Ha det bra


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0