Sommarlov!!!

Sommarlovet har börjat!
Helt sjukt, min syster yster har slutat
grundskolan... Hon gick jättebra slutbetyg och jag är sååååååååå-
ååååååååååååååååååååååååååååååååååå-
ååååååååååååååååååååååhär
stolt över henne och alla år hon har kämpat.
Vi firade henne genom att gå till en
italensk resturang och äta lunch där.
Jag åt någon god vegetarisk pasta...
Det här ska jag göra på
sommarlovet:

* Ta sovmorgon
* Åka till Litauen och träffa släkten och så
* Bada
* Sola
* Åka till sommarstugan
* Vara med vänner
* Gröna Lund
* Skara sommarland?
* Bada med Seira, Julia och Jonna
* Åka på kollo
* Läsa myyyyyyyyycket
* Hänga mkt med syster yster innan hon börjar på gymnasiet
* Göra något som jag inte brukar göra,
kanske bada med kläder på...

Jaa, det var det!
Ha ett skönt sommarlov!

Litet medelande till Julia:
När du är ledig och har lust att ta en långprommis
med hundarna eller bara umgås så ring eller
messa mig...




M


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0